POLITYKA PRYWATNOŚCI

(1) Postanowienia ogólne

  1. Administratorem danych osobowych jest Elżbieta Warło – MODYFIKA- z siedzibą przy ul. Ks. Prałata Mariana Łaczka 46A, 30-864 Kraków (dalej „Administrator”).
  2. Niniejsza Polityka Prywatności dotyczy danych osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem ze strony internetowej modyfika.pl, a także w związku ze świadczeniem usług przez Administratora.
  3. Podstawę prawną stanowi Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/56/WE.
  4. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych oraz niniejszą Polityką Prywatności możesz kontaktować się pod adresem email: kontakt@modyfika.pl.
  5. Korzystanie ze Strony modyfika.pl oznacza akceptację poniższych warunków Polityki Prywatności.
  6. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności, a każdego Użytkownika Strony / Klienta obowiązuje znajomość aktualnej Polityki Prywatności. Zmiany mogą wynikać z kwestii zmieniającej się technologii internetowej, rozwoju Serwisu, a także zmian w obowiązujących przepisach prawa.

(2) Dane osobowe

  1. Podanie danych jest dobrowolne, ale jest niezbędne dla wykonania usługi.
  2. Użytkownik / Klient przekazuje swoje dane osobowe Administratorowi, za pośrednictwem:
    1. Formularza kontaktowego;
    2. Serwisu Dobry Gabinet;
    3. Bezpośredniego kontaktu telefonicznego lub drogą elektroniczną z wykorzystaniem adresu email;
  3. W przypadku przetwarzania danych dla celów marketingowych, podanie danych może być niezbędne dla otrzymania informacji marketingowej.
  4. Administrator nie zamierza dokonywać profilowania w tym podejmować wobec Użytkownika decyzji wyłącznie w oparciu o zautomatyzowane przetwarzanie danych osobowych.
  5. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.

(3) Przetwarzanie danych osobowych i podstawa prawna

  1. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z postanowieniami RODO i polską ustawą o ochronie danych osobowych.
  2. Dane osobowe przekazywane przez Użytkownika / Klienta w ramach korzystania z Serwisu modyfika.pl oraz świadczonych usług mogą być przetwarzane dla celów:
        1. wykonania świadczenia usługi oraz podjęcia działań przed wykonaniem świadczenia usługi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
        2. opartych o wyraźną zgodę w ramach świadczenia usług w zakresie profilaktyczno-terapeutycznym, gdzie przetwarzaniu podlegają dane o zdrowiu, stanowiące szczególną kategorię danych (art. 9 ust. 2 lit. a RODO);
        3. kontaktu telefonicznego lub e-mailowgo w sprawach związanych z realizacją świadczenia usługi (art. 6 ust. 1 lit b i f RODO) w tym kontaktu w ramach wysłanej wiadomości poprzez formularz kontaktowy ;
        4. wykorzystywania plików typu cookies na Stronie Administratora (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
        5. spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa m.in. prawa podatkowego (np. wystawienie faktury) (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
        6. rozpatrzenia reklamacji oraz roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
        7. tworzenia rejestrów i ewidencji związanych z RODO (art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
        8. wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub strony trzecie tj.: ustalenie, dochodzenie lub obrona przed roszczeniami; bezpieczeństwo informatyczne; zarządzanie Stroną internetową; analityka danych zbieranych m.in. przy korzystaniu ze Strony internetowej, w tym plików typu cookies; marketing produktów i usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

(4) Odbiorcy danych osobowych

  1. Dane osobowe nie będą udostępniane osobom nieupoważnionym.
  2. Dane osobowe mogą zostać udostępnione innym odbiorcom:
        1. w celu wykonania świadczenia usługi dla Użytkownika / Klienta;
        2. w celu wykonania obowiązku prawnego jaki ciąży na Administratorze;
        3. w oparciu o zgodę Użytkownika / Klienta;
        4. dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora lub strony trzeciej.
  3. Odbiorcami mogą być w szczególności: serwisy rejestracji wizyt online, biura informacji gospodarczej, firmy świadczące usługi księgowe oraz IT, instytucje kredytowe i płatnicze, kancelaria prawna świadcząca usługi na rzecz Administratora.
  4. Dane mogą być przekazywane tylko podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora i ich upoważnionym pracownikom.
  5. Podmioty, którym Administrator powierza przetwarzanie danych osobowych gwarantują wypełnianie obowiązków nałożonych przez RODO i stosowanie odpowiednich środków bezpieczeństwa oraz poufności danych osobowych.
  6. Dane osobowe Użytkownika / Klienta mogą być przekazywane uprawnionym organom państwowym w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami, na ich żądanie i po spełnieniu przesłanek potwierdzających niezbędność pozyskania tych danych.

(5) Czas przechowywania danych osobowych

  1. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. (3), tj.:
        1. w zakresie realizacji świadczenia usług przez Administratora – do czasu zakończenia świadczenia usługi, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy prawa lub dla realizacji ewentualnych roszczeń;
        2. w zakresie wypełniania zobowiązań prawnych ciążących na Administratorze w związku z prowadzeniem działalności;
        3. do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Administratora, stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia przez Użytkownika i/lub Klienta sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, o ile nie występują prawnie uzasadnione podstawy dalszego przetwarzania danych;
        4. w zakresie marketingu realizowanego w oparciu o zgodę do czasu wycofania zgody na takie przetwarzanie.

(6) Prawa Użytkownika / Klienta

  1. Użytkownikowi / Klientowi przysługują następujące uprawnienia:
        1. prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania lub ich usunięcia;
        2. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
        3. prawo do przenoszenia danych osobowych;
        4. prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, a także zablokowania plików cookies w przeglądarce;
        5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.